Kontorsflytt Stockholm

Har du sökt efter kontorsflytt Stockholm? Det är vår hemmaarena

Vi genomför dagligen allt från de största kontorsflyttarna till en mängd mindre kontorsflyttar bland Stockholms företag och organisationer. Många företag har vi löpande avtal med. Andra anlitar oss för en kontorsflytt som för deras del är en ovanlig händelse i företagets historia. Då vill man ha erfarenhet och proffshjälp. Det erbjuder vi.

Vi på Eterne flyttar alltså möbler och inredning åt företag och organisationer, från den gamla adressen till den nya, ibland via en mer eller mindre temporär magasinering. En flytt kan kanske verka som det enklaste momentet i ett lokalförändringsprojekt, men kräver erfarenhet. En kontorsflytt är ett hantverk, som bygger på ett gediget processkunnande för att fungera optimalt. Med detta som bas, gör vi tillsammans med dig upp en plan för hur just din kontorsflytt behöver göras för att bli bra för din verksamhet.

Vi har lösningar för dig som vill ha en professionell kontorsflytt med trygghet i alla led, och utan att din ordinarie verksamhet störs. I den här texten delar vi med oss av ett par erfarenheter som du bör tänka på vid en kontorsflytt i Stockholm.

Professionell kontorsflytt Stockholm

Innan man genomför en kontorsflytt, kan det vara bra att göra en ordentlig genomgång av vad man har. Ofta kan man vi spara både pengar och miljö. En inventering ger en bra bild av vad som kan säljas, ges bort och återvinnas för bästa önskade resultat i din kontorsflytt. Det ger också underlag för beslut om hur de nya lokalerna kan inredas och vilka investeringar som behövs.

Under din kontorsflytt, är det viktigt att det är ordning och reda. Att allt är ordentligt uppmärkt, att lådor är packade på ett korrekt sätt och att hissar och trappor är fria och tillräckligt stora. Allt sådant går vi igenom med dig innan vi sätter igång med din kontorsflytt.

Utöver detta finns en mängd praktiska detaljer om hur vi bär grejerna och i vilken ordning vi tar ut dem och vart vi kör vad. Men det är det som är vårt kunnande och också det som gör att din kontorsflytt kommer att kunna genomföras precis så som vi har kommit överens om.

Frågor som brukar dyka upp vid kontorsflytt

  • Vem ska planera inför vår kontorsflytt?
  • Ska vi anlita professionell kontorsflytt eller inte?
  • Hur kan vi tänka på miljön?
  • Vem kan vara projektledare?
  • Vem ska packa vad i vår kontorsflytt?
  • Vilka prylar ska följa med i kontorsflytten och vad gör man med resten?

 

Allt detta går att besvara på flera olika sätt, beroende på vad som är viktigt i just er kontorsflytt, om det är tid, snabbhet, säkerhet eller pris och hur mycket man vill och kan göra själv. Ju mer du kan förmedla till oss om vad som är viktigt i just er kontorsflytt, desto bättre kommer vi att kunna hjälpa dig.

Vi på Eterne besvarar gärna era frågor. Vi har hjälpt företag med verksamhetsflytt och kontorsflytt i över 30 år och har samlat på oss stor kunskap genom åren. Då kan vi tillsammans avgöra vad just ni behöver hjälp med och hur man fixar det på bästa sätt.

Tveka inte att kontakta oss vid frågor och funderingar.

Låter det intressant att få hjälp med flytten av er verksamhet? Kontakta oss direkt på kontakt@eterne.se eller fyll i vårt formulär så återkommer vi så snart vi kan.

Önskar du komma i kontakt med oss? Kontakta oss direkt på kontakt@eterne.se eller fyll i vårt formulär så återkommer vi så snart vi kan.

KONTAKTA OSS

Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så fort vi kan till dig.