Vi på Eterne hjälper företag och organisationer att flytta möbler och inredning. Det känns enkelt när det funkar, men kräver erfarenhet och engagemang. Tillsammans med dig som kund hjälper vi er och planerar vilken flytthjälp ditt företag behöver.
Eterne har kraftfulla erbjudanden för dig som vill ha en professionell flytthjälp med trygghet i alla led, i kombination med en minimal störning på din verksamhet. I den här texten kommer vi reda ut några saker som du bör tänka på om ni vill ha flytthjälp för ert företag.
Innan man tar hjälp och genomför en företagsflytt, kan det vara bra att göra en ordentlig genomgång av vad man har. Ofta kan vi spara både pengar och miljö. En inventering ger en bra bild av vad som kan säljas, ges bort och återvinnas för bästa önskade resultat i din företagsflytt. Det ger också underlag för beslut om hur mycket extern flytthjälp ni behöver, hur de nya lokalerna kan inredas, och vilka investeringar som behövs.
Under din företagsflytt, är det viktigt att det är ordning och reda. Att allt är ordentligt uppmärkt, att lådor är packade på ett korrekt sätt och att hissar och trappor är fria och tillräckligt stora. Allt sådant går vi igenom med dig om du väljer oss på Eterne som flytthjälp åt ditt företag.
• Vem ska planera inför vår företagsflytt?
• Ska vi anlita professionell flytthjälp eller inte?
• Hur kan vi tänka på miljön?
• Vem kan vara projektledare?
• Vem ska packa vad i vår företagsflytt?
• Vilka prylar ska följa med i företagsflytten och vad gör man med resten?
Allt detta går att besvara på flera olika sätt, beroende på vad som är viktigt i just er företagsflytt: Om det är tid, snabbhet, säkerhet eller pris och hur mycket extern flytthjälp ni vill ta in.. Vi har agerat flytthjälp åt företag i över 30 år och har samlat på oss stor kunskap genom åren. Vi på Eterne besvarar gärna era frågor. Då kan vi tillsammans avgöra vad just ni behöver hjälp med och hur man fixar det på bästa sätt.